Materiály
Z našich programů
Praktický nástroj (nejen) pro studenty učitelství Kompetenční rámec studenta učitelství aneb Kartičky pro formativní hodnocení studenta učitelství (2021) a Doporučení pro práci s Kompetenčním rámcem studenta učitelství Učitel naživo (2021)
Praktický nástroj pro provázející učitele Kompetenční rámec provázejícího učitele (2020)
Studie a výzkumy
- Studie Proč se lidé nehlásí ke studiu učitelství a jak to změnit? (2021)
-
Studie Ředitelé škol v ČR: klíčoví hráči v systému vzdělávání bez dostatečné podpory (2021)
- Studie Co dělají čeští učitelé ve třídě jinak než ti v zahraničí? (2021)
-
Studie Rozvoj pedagogických kompetencí učitelů jako nástroj prevence odchodu z profese (2021)
-
Infografika Cesty k získání učitelské kvalifikace (2019)
Články a komentáře
-
Odborný příspěvek Od sumativního hodnocení k formativnímu: kompetenční rámec studenta učitelství (2021)
-
Článek z výzkumu Jak proměnit pregraduální přípravu učitelů? (2021)
-
Odborný příspěvek Kompetenční rámec provázejícího učitele: od žité zkušenosti k evaluačnímu nástroji (2020)
-
Článek Je učitelství ohroženou profesí? A je příprava budoucích učitelů v krizi? (2020)
-
Článek Cesty ke kvalitní přípravě učitelů - co, proč a jak měnit? (2020)
-
Odborný příspěvek Vliv inovativního vzdělávacího programu Učitel naživo na rozvoj klíčových profesních kompetencí studentů učitelství – výsledky evaluačního výzkumu (2020)
Legislativní a advokační materiály
Legislativní změny: Jaké změny může přinést novela zákona o pedagogických pracovnících? (2022)
Odborné stanovisko 5 priorit pro novelu zákona o pedagogických pracovnících (2022)
Zdroje, které vám Učitel naživo může poskytnout: Změna je v lidech. Učitelé a ředitelé jsou klíč (2022)
Legislativní změny: Jaké změny mohla přinést novela zákona o pedagogických pracovnících? (2021)