Jsem nadšená, když můžu sdílet své znalosti a dovednosti s dětmi, když děti zažívají aha momenty

Dobrá výuka mi dává mnohonásobně zpět energii, kterou jsem do ní vložila. Když se to neděje, je to pro mě signál, že je na místě se zeptat sama sebe: „Co můžu příště udělat jinak a lépe?“ A to mě vlastně také baví, že díky učení druhých rostu i já.

Hovory z kabinetu: Alexis Katakalidis

LMC magazín: Hledáte učitele? Sáhněte po lidech, co uspěli v praxi a chtějí zlepšit svět

V určitý okamžik svého života jsem pocítil potřebu udělat něco prospěšného pro společnost

Investice do vzdělání dětí a mladých lidí je pro mne tou nejdůležitější a nejsmysluplnější investicí, kterou společnost může udělat. Budoucnost a úspěšnost společnosti záleží právě na nich a na tom, jak dobře je dokážeme na jejich budoucí cestu připravit.

Na vlastní kůži jsem zažila, jak se díky společnému přemýšlení mohu ve svých úvahách posunout dál, hlouběji.

Sdílení dobré praxe je super. Současně je ale nesmírně úlevné slyšet i to, že nějaké téma, se kterým si nevím rady (např. žák, který opakovaně v hodinách ruší), řeší víc spolužáků. Často se stane, že díky společné identifikaci příčin a hledání řešení objevím něco, na co bych sama nikdy nepřišla.

Deník N: Co je ještě vzdělávání, a co už je jen agitace

Sama Doma: Michal Dubec k tématu Rodičovství

Hospodářské noviny: Nejlepší škola pro učitele je v kůži žáka

Potvrzeno: Učitel naživo posílá do škol kvalitní učitele

Aktuálně.cz: Učí, jak učit. Naše práce má obrovský smysl, říkají lektoři programu Učitel naživo