Největší filantropové Česka podporují Učitele naživo

Největší filantropové Česka podporují Učitele naživo

Nevím...

Nevím...

Petra je v osmé třídě. Rodiče jsou rozvedení a často spolu nesouhlasí. Neshodnou se ani v tom, jak se má Petra vzdělávat. Přišla do naší třídy vloni, vystrašená, sevřená, tichá. Snažili jsme se najít jakýkoliv zájem o cokoliv. Petra mlčela nebo říkala: „Nevím."

Nedokázala jsem ji zaujmout

Nedokázala jsem ji zaujmout

Do jednoho z mých seminářů se přihlásila dívka, již jsem učila v předchozích letech češtinu. Byla jsem si jistá, že jsem ji nedokázala zaujmout, ale držela jsem se pravidla, že vyvolávám každého, ať se hlásí, nebo ne. Po skončení studia mi tato dívka napsala dopis.

Ztráta času

Ztráta času

Úkoly, které mi Tadeáš odevzdával se jmenovaly „Zbytečná práce“ nebo „Ztráta času“. Témata, která jsem učila, ho vůbec nezajímala. Nechtěl být právník, ekonom ani psycholog. Něvěděla jsem, proč se objevil na mém kurzu.

Nepozorný Viktor

Nepozorný Viktor

Viktor při češtině pořád mluvil. Nebo házel balón po spolužačce. Nikdy nedával pozor. Dozvěděl jsem se, že kázeňské problémy měl už dřív. Na konci týdne mě překvapil ledabyle zpracovaným úkolem. Druhý den jsem ho proto zastavil na chodbě…

Kuba

Kuba

Kuba dostal od paní učitelky zadání prověrky z matematiky. „To nezvládnu,“ prohlásil a začal si hrát s autíčkem. Učitelka přitom volila úkoly do prověrky tak pečlivě! Když si všimla Kubovy reakce, vzala mu jeho zadání a…

Letní škola KVBU: Nadšení, inovace a společný cíl

Letní škola KVBU: Nadšení, inovace a společný cíl

Vzdělání v digitální době: Rozhovor ČT s Ondřejem Neumajerem

Vzdělání v digitální době: Rozhovor ČT s Ondřejem Neumajerem

Future Edu: Učitel naživo v odborných panelech i publiku

Future Edu: Učitel naživo v odborných panelech i publiku

Lídr školy v Událostech ČT

Lídr školy v Událostech ČT