Alexis Katakalidis: Účinky uzavření škol stále doznívají, děti potřebují naši podporu

Podstatné je, aby neskončila s odchodem ministra, řekla o reformě vzdělávání učitelů Kateřina Konrádová

Důležitá témata jako vzdělání učitelů nejsou dostatečně pokryta, hodnotí Kateřina Konrádová volební programy

Měníme svět k lepšímu! Získali jsme jednu z Cen SDGs

Martin Kozel v DVTV Roadshow: Covid nám ukázal, že škola není jen o znalostech

Kateřina Konrádová v panelu konference Fórum rodinné politiky

Co je formativní hodnocení? Náš průvodce Alexis Katakalidis to vysvětlil v rozhovoru pro Metro

Matouš Bořkovec: Nesnažme se dohánět látku na úkor motivace a radosti z učení

Článek pro Řízení školy: Jak proměnit pregraduální přípravu učitelů?

Ivan Čermák a Martin Kozel hodnotili distanční výuku ve vysílání ČT 24

Libor Pospíšil v debatě Ředitelé ZŠ: kapitáni českého školství?

Kateřina Konrádová v diskusi projektu Chytré Česko: Je třeba pokračovat v plnění strategických cílů

Martin Kozel pro CNN Prima NEWS: Návrat dětí do škol chceme všichni, největší neplechu dělají planá očekávání

Martin Kozel v DVTV: Covid přinesl i pozitivní věci. Je v rukou učitelů a ředitelů, aby ve školách zůstaly

Kryštof Vosátka a Martin Kozel pro týdeník HROT: Ve vzdělávání je nejdůležitější učitel. Proto má smysl mu pomáhat

Kateřina Konrádová v debatě Českého rozhlasu: Pandemický rok posvítil na dlouhodobé problémy českého školství

Martin Kozel představil organizaci Učitel naživo v pořadu Sama doma

Alexis Katakalidis o distanční výuce ve Studiu 6

Jana Syslová pro Ona Dnes: Ustrnulost školství pomáhají rozhýbat i lidé, kteří opustili svoji kariéru v jiném oboru a stali se učiteli

Učitelské noviny: Studenti učitelství nejsou připravováni na současné nároky profese.