Kateřina Konrádová: Programovému prohlášení vlády nechybí ambice

Matouš Bořkovec: Známka nemá být jedinou zprávou od učitele

Školství se přizpůsobilo, nebyla jiná možnost. Náklady jsou ale obrovské, hodnotí covidový rok Martin Kozel

Jan Šimek zažil za katedrou těžké začátky, proto se stal provázejícím učitelem

Pedagogický leadership a Ředitel naživo na konferenci Aspen Institute

Mezi nejlepšími nadacemi a fondy podle Hospodářských novin nechyběla Nadace České spořitelny

Lidové noviny: Učitelé nadále zažívají nápor na psychiku

Alexis Katakalidis: Hloubka promluvy a přemýšlení se podepisuje pozitivně na znalostech a kompetencích žáků

Provázející učitel Miroslav Houska v ČT: Změny ve školství nejsou jen otázkou pro ministerstvo a učitele, ale také pro veřejnost a rodiče

Kateřina Konrádová v reportáži ČT k reformě vzdělávání učitelů

Alexis Katakalidis: Účinky uzavření škol stále doznívají, děti potřebují naši podporu

Podstatné je, aby neskončila s odchodem ministra, řekla o reformě vzdělávání učitelů Kateřina Konrádová

Důležitá témata jako vzdělání učitelů nejsou dostatečně pokryta, hodnotí Kateřina Konrádová volební programy

Měníme svět k lepšímu! Získali jsme jednu z Cen SDGs

Martin Kozel v DVTV Roadshow: Covid nám ukázal, že škola není jen o znalostech

Kateřina Konrádová v panelu konference Fórum rodinné politiky

Co je formativní hodnocení? Náš průvodce Alexis Katakalidis to vysvětlil v rozhovoru pro Metro

Matouš Bořkovec: Nesnažme se dohánět látku na úkor motivace a radosti z učení

Článek pro Řízení školy: Jak proměnit pregraduální přípravu učitelů?

Ivan Čermák a Martin Kozel hodnotili distanční výuku ve vysílání ČT 24