Komenský - Odborný časopis pro učitele základní školy - Rozhovor s Vladimírou Spilkovou o školské reformě a podobě současné školy

Komenský - Odborný časopis pro učitele základní školy - Rozhovor s Vladimírou Spilkovou o školské reformě a podobě současné školy

Vyjádření: Stát má zajišťovat, aby bylo učitelů dostatek a aby byli kvalitní

Vyjádření: Stát má zajišťovat, aby bylo učitelů dostatek a aby byli kvalitní

Na začátku jsem byla hodně nejistá

Na začátku jsem byla hodně nejistá

Byla jsem redaktorka nadšená z práce s texty. Pak se mi narodily děti. Jak rostly, rostla i moje chuť jít učit, mít svou vlastní třídu, opustit bezpečné a známé prostředí práce s texty, knihami a běžnou a opakující se agendou kancelářské každodennosti, posunout se někam dál. S vlastními dětmi přišly i otázky, které jsem dřív neřešila - co se mají ve škole děti naučit kromě obsahu učiva a co jsou ty nejdůležitější kompetence dobrého učitele? Vím to? Mám to? Začít učit s tím vším, co dnes vím, a s nároky, které na sebe mám - je to vůbec možné? Bylo mi jasné, že bez praxe a podpory to nepůjde.

Je to tady! Startujeme!

Je to tady! Startujeme!

Příležitost, která mění život. Katka, Ondra, Tom, Josef a Terka ten krok už udělali, teď se k nim můžeš přidat i ty. Buď učitel! Otevíráme již 4. ročník úspěšného akreditovaného výcviku pro všechny lidi, kteří se chtějí stát učiteli. Získáš sebevědomí učit díky rozsáhlé praxi a sdílení zkušeností v naší rostoucí komunitě zapálených. U přihlášek zaslaných do 10. 2. nabízíme slevu, řádný termín přihlášek do 28. 2.

Horydoly: Učitel naživo otevírá 4. ročník akreditovaného výcviku

Horydoly: Učitel naživo otevírá 4. ročník akreditovaného výcviku

Tisková zpráva: Přes 30 tisíc vysokoškoláků do 50 let bez pedagogického vzdělání vážně zvažuje kariéru učitele.

Tisková zpráva: Přes 30 tisíc vysokoškoláků do 50 let bez pedagogického vzdělání vážně zvažuje kariéru učitele.

Před výcvikem jsem nikdy neučila, je to pro mě posun z nuly na sto

Před výcvikem jsem nikdy neučila, je to pro mě posun z nuly na sto

Získala jsem jistotu a práce s žáky je pro mě zábava a protipól práce za počítačem. Ve výcviku je pro mě důležitá spolupráce s provázejícím učitelem. Zvlášť v prvním ročníku, kdy pro mě bylo vše z učitelské profese nové, pro mě byla moje provázející učitelka největší oporou a inspirací. Vždy jsem díky ní měla radost z realizovaných hodin, i když mě v nich překvapily neočekávané situace.

Hledal jsem alternativu ke státnímu studiu

Hledal jsem alternativu ke státnímu studiu

Začal jsem učit na střední škole. Potřeboval jsem pedagogické minimum. Hledal jsem alternativu ke státnímu studiu a zašel na ochutnávku Učitele naživo. Okamžitě jsem věděl, že to je to, co hledám.

Učení mi dává skvělej pocit, že to má smysl

Učení mi dává skvělej pocit, že to má smysl

Přál bych si, aby šlo učit více lidí - neptej se co může školství udělat pro tebe, ptej se co můžeš udělat pro školství!

iDnes – Učitelé potřebují před nástupem do škol praxi (video)

iDnes – Učitelé potřebují před nástupem do škol praxi (video)