Ochutnávky Učitele naživo
Přijďte na Ochutnávku Učitele naživo
Ochutnávka Učitele naživo je víc než jen informační setkání, i když všechny potřebné informace tam taky dostanete. Navíc zažijete ukázku práce našeho průvodce na vlastní kůži, takže budete vědět, co by vás v programu zhruba čekalo. Seznámíte se taky se zástupci týmu, studentů a absolventů.
To je spousta důvodů, proč se zúčastnit. Vlastnímu zážitku se nic nevyrovná.
Nejpozději den před konáním Ochutnávky obdržíte link a manuál pro připojení přes platformu Zoom a také program online setkání.
V případě otázek neváhejte kontaktovat Anetu Höschlovou:
prihlaska@ucitelnazivo.cz
+420 737 953 750
Středa 24. února
17–19 hod. / online
Michal Dubec
Vedení žáků k odpovědnosti
(kapacita 22 účastníků - ochutnávka je obsazená, možnost registrovat se jako náhradník)
Nasdílíme konkrétní situace, do kterých se v současné době dostáváme při komunikaci se žáky. Vyzkoušíme si, co můžeme dělat, když chceme dosáhnout u žáků změny chování (například neřešit tutéž věc několikrát za sebou) a zároveň si s nimi nepoškodit vztahy. Budeme sdílet praktická doporučení, použitelná při posilování samostatnosti a odpovědnosti druhých lidí, opřená o poznatky
o fungování mozku při vedení lidí.
Středa 3. března
17–19 hod. / online
Jitka Michnová
Čarujeme s matematikou
(kapacita 35 účastníků)
O matematice se říká, že ji lidé umí nebo neumí podle toho, jestli na ni mají nebo nemají buňky. Vyzkoušíme si tedy odbornou
aktivitu – čarování s matematikou, ve které nás možná matematika znovu zaujme, ať už na ni buňky máme či nikoli. Možná zjistíme, že strašit nás nadále opravdu nemusí.
Čtvrtek 18. března
17–19 hod. / online
Radek Marušák
Přes monitor do příběhu
(kapacita 25 účastníků)
V této Ochutnávce si společně zažijeme práci s literárním textem pomocí metod dramatické výchovy. Seznámíme se s hrdinou literárního příběhu a budeme zkoumat nelehkou situaci, ve které se ocitl. „Ochutnáme“ tak určitý způsob práce, se kterým se seznamují
i studenti Učitele naživo během svého studia. Bude-li čas, budeme diskutovat, co takové způsoby výuky přinášejí.