Týden pro
wellbeing ve školách

Spolu s našimi kolegy jsme připravili jedinečný webinář zaměřený na zlepšení wellbeingu pedagogů.

Webinář:

Jak pomáhá kompetenční rámec k wellbeingu pedagogů?

05.02. 2025 | 17:00–18:30 | online

Na webináři se podíváme podrobněji na dokument “Kompetenční rámec absolventa a absolventky učitelství”, který poprvé v českém školství pojmenovává, jaké dovednosti má mít učitel, který po ukončení studia vstupuje do praxe. Rámec výrazně přispívá k wellbeingu budoucích učitelů, protože jim dává jistotu v tom, jaké znalosti, dovednosti a postoje se od nich na konci studia očekávají. Přispívá také k wellbeingu provázejících učitelů, pod jejichž vedením studenti učitelství realizují své praxe, protože jim ukazuje, na jaké oblasti se mají se studenty zaměřit. Dosavadní zkušenosti říkají, že má pozitivní dopad i na pedagogy s dlouholetou praxí, protože jim dává jistotu, co to znamená být dobrým učitelem. Prostor bude i pro vzájemné sdílení zkušeností se zaváděním Kompetenčního rámce i kolegiální podpory.

Kapacita webináře byla naplněna. Pokud máte zájem o video záznam, zaregistrujte se přes formulář 

  • ano/ne
  • ano
  • ne
  • ano/ne
  • ano
  • ne

Mám zájem dostávat informace z Učitele naživo

Těšíme se na vás!

Jarmila Klaudysová

Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu obor Učitelství pro 1. stupeň. Učím na 1. i 2. stupni ZŠ Vorlina, Vlašim. Dlouhodobě se soustředím ve své výuce na rozvoj měkkých dovedností žáků a vedu workshopy zaměřené na klíčové kompetence pedagogů. Jsem provázející učitelkou v Učiteli naživo.
Mé motto je: „Chceš-li být rozumný, nauč se rozumně ptát, pozorně poslouchat, klidně odpovídat, a když nemáš co říci, přestaň mluvit.“ (J. K. Lavater)

Miroslav Houska

Jsem učitel historie a společenskovědních předmětů na 6 letém Gymnáziu Evolution v Praze. Celou svou učitelskou kariéru umožňuji ve svých hodinách praxi studentům učitelství. S organizací Učitel naživo spolupracuji díky svým mnohaletým zkušenostem na pozici provázejícího učitele. Tato role mi umožňuje nejen pomáhat vést studenty, ale také se od nich učit a získávat nové pohledy a zkušenosti.