Před výcvikem jsem nikdy neučila, je to pro mě posun z nuly na sto
Získala jsem jistotu a práce s žáky je pro mě zábava a protipól práce za počítačem. Ve výcviku je pro mě důležitá spolupráce s provázejícím učitelem. Zvlášť v prvním ročníku, kdy pro mě bylo vše z učitelské profese nové, pro mě byla moje provázející učitelka největší oporou a inspirací. Vždy jsem díky ní měla radost z realizovaných hodin, i když mě v nich překvapily neočekávané situace.
Hledal jsem alternativu ke státnímu studiu
Začal jsem učit na střední škole. Potřeboval jsem pedagogické minimum. Hledal jsem alternativu ke státnímu studiu a zašel na ochutnávku Učitele naživo. Okamžitě jsem věděl, že to je to, co hledám.
Učení mi dává skvělej pocit, že to má smysl
Přál bych si, aby šlo učit více lidí - neptej se co může školství udělat pro tebe, ptej se co můžeš udělat pro školství!
Učitel naživo očima studentky Adély
Těžko vymyslet smysluplnější činnost než být učitelem. Má to ale jednu podmínku – je třeba to dělat opravdu dobře, jinak člověk může nadělat víc škody než užitku. Nebo třeba jen plýtvat časem skoro třiceti lidí. Ale jak se to naučit?