Chcete se připojit k týmu Učitele naživo?

Specialist/ka účetnictví a nákupu

Hledáme nového kolegu či novou kolegyni, který/á bude jako ryba ve vodě v oblasti účetnictví a financí. Pokud Vás láká objevovat taje analytické a daňové oblasti v neziskové organizaci a např. nastavovat podmínky spolupráce s našimi donory v úzkém spojení s foundraisingovým týmem, komunikovat s účetní firmou, zpracovávat daňové doklady a zajišťovat řád v oblasti nákupu a evidenci majetku Učitele naživo, neváhejte se nám ozvat.

Proč do toho s námi jít?

Vytvořili jsme unikátní akreditovaný výcvik pro budoucí učitele, vyvíjíme podporu pro ředitele a máme ambici být jedním ze spoluhybatelů systémové změny v českém vzdělávání. Věříme v sílu spolupráce, kvalitní vztahy a učící se komunitu. V týmu jsou učitelé s desítkami let praxe, absolventi Harvardu a Oxfordu, progresivní profesoři z veřejných vysokých škol, sociální inovátoři a hodně skautů. Těšíme se podpory řady osobností českého vzdělání i špičkových externích spolupracovníků.

Co potřebujeme:

  • Účetnictví a finance
    • Komunikace s účetní firmou, analytická práce v účetní aplikaci (Premiér - účtování dokladů výhodou),
    • Evidence účetních dokladů, interních i externích a administrativní zpracování daňových dokladů (za platební karty, atd.)
    • Komunikace se státní správou, např. zasílání hlášenek OSSZ, ZP, atd.
    • Cestovní příkazy, drobná vydání
    • Správa platební karty za Provoz a internetového bankovnictví
    • Evidence příspěvků na vzdělávání a techniku
    • Spolupráce na reportování nákladů manažerům
    • Spolupráce na závěrce, auditu a přípravě finanční části výroční zprávy
    • Řízení a čerpání cashflow, komunikace s foundraisingovým týmem, nastavování pravidel a podmínek spolupráce s donory, vyúčtování projektů donorům a partnerům, včetně institucionálních donorů, např. EU, ČR, atd.
    • Objednávání a správa stravenek
  • Agenda služebních telefonů.
  • Nákupy (např. občerstvení, kancelářské potřeby, DHIM, atd.) a dohled nad naplňováním schváleného procesu s ohledem na rozpočet
  • Evidence techniky a majetku, knih a časopisů

Co očekáváme:

  • V první řadě jednoznačný soulad s vizí a hodnotami programu (viz principy projektu)
  • Férovost a otevřenost, schopnost týmové spolupráce
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Silné analytické schopnosti, logické myšlení, orientaci na detail, pečlivost, systematičnost
  • Schopnost porozumět smluvním a zákonným textům
  • Schopnost prioritizace, schopnost pracovat pod tlakem
  • Min. dokončené SŠ vzdělání
  • Praxi na obdobné pozici v oblasti financí min. 2 roky
  • Znalost financí, účetnictví, daní a kalkulací a zkušenosti s administrativou
  • Znalost IT programů - MS Office, Google prostředí, apod.
  • Velmi dobré znalosti Excelu (schopnost převzít stávající model a schopnost jej dále rozvíjet)
  • Výhodou bude:
    • Orientace v dotační politice ČR a EU
    • Angličtina na úrovni umožňující komunikaci a sebevzdělávání

Co nabízíme:

  • Být u změny českého vzdělávacího systému
  • Spolupracovat a spojit síly s dalšími silnými leadery na poli vzdělávání
  • Prostor pro realizaci vlastních nápadů, prostor přispět tím nejlepším ze sebe
  • Prostor hodně se učit a objevovat
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Práci na plný úvazek v Praze
  • Zaměstnání na HPP
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Příspěvek i vyhrazený čas na vzdělávání v pracovní době
  • Týden dovolené navíc
  • Nástup možný ihned

Jak se přihlásit:

  • Pošlete nám na adresu nabor@ucitelnazivo.cz svůj životopis a krátký průvodní dopis, ve kterém prosím uveďte svou motivaci na tuto pozici a krátké písemné zamyšlení nad následujícími otázkami:
    • Co můžete vy udělat pro Učitele naživo, a
    • Co naopak může Učitel naživo udělat pro Vás?
  • Podklady pro výběrové řízení přijímáme do 29. 2. 2020

Zasláním výše zmíněných pokladů berete na vědomí jejich uchování po dobu trvání výběrového řízení.