Marketing a PR

Radim Tuček

V marketingovém týmu Učitele naživo mám na starosti strategii naší komunikace. Uplatňuji zde své zkušenosti z marketingu velkých firem i z vedení malé samostatné organizace. A snažím se přispět k tomu, abychom naši organizaci i naše programy prezentovali jasně, atraktivně a viditelně a pomáhali tak naplňovat naší vizi českého školství budoucnosti.

Proč pracuji pro Učitele naživo?

Po 10 letech profesní kariéry jsem si v jeden moment uvědomil, jak zásadní je objevit v sobě “dary”, které jsem dostal. Poznat, v čem jsem dobrý a co mě dělá šťastným. Soustředit se na to pozitivní, v čem jsem silný a odklonit se od bojů s tím, co mi nejde. A v tu chvíli mi přišlo dost líto, že mi k něčemu takovému nepomohla už třeba základní škola. Když jsem pak dostal nabídku přidat se k Učiteli naživo, dávalo mi to velký smysl - přispět k tomu, že současné děti zažijí modernější přístup a získají tím i lepší start do života.

Druhým důvodem je pak energie celého týmu - nadšení a zápal pro věc by se tu daly krájet.

Co mi dělá radost?

Když se mi podaří v něčem se zlepšit, naučit se něco užitečného, překonat se, posunout se - ať je to psychická nebo fyzická kondice nebo třeba španělština, které se teď po letech opět věnuju. Z úplného nesportovce jsem se stal závislákem na pohybu. Baví mě lidi - rád je propojuji i poznávám nové, organizuju společné akce. A tím se dostávám k cestování, které miluju. Radost mi ale dělá i sluníčko, sauna, skvělé jídlo, víno, pivo, rum, kafe, zahradničení, kutění nebo zařizování bytu.

Zkušenosti a vzdělání

Vystudoval jsem mezinárodní obchod a komerční komunikaci na VŠE. Pracoval jsem v marketingu nadnárodních firem (Plzeňský Prazdroj, Mondeléz) i v malé výzkumné agentuře (Marketvision). Posledních 5 let se věnuji zejména aktivitám v Czechdesign, nezávislé organizaci zastřešující obor designu. Vedle toho funguji jako nezávislý marketingový poradce.

  • 2020 - dosud, Učitel naživo: komunikační a marketingový stratég
  • 2016 - dosud, Czechdesign: brand & design konzultant, strategický a obchodní ředitel
  • 2015 - dosud, Brandchef: marketingový konzultant
  • 2001 - 2015, Kraft Foods / Mondeléz: brand manager a senior brand manager local brands CZ/SK
  • 2008 - 2011, Plzeňský Prazdroj: brand executive
  • 2005 - 2007, Marketvision: project executive
  • 2001 - 2007, Vysoká škola ekonomická: Ing., obor Mezinárodní obchod a Komerční komunikace