Strategický rozvoj priority Ředitel

Petr Hopfinger
V Učiteli naživo mám na starosti strategický rozvoj ředitelské větve.
Proč pracuji pro Učitele naživo?
Protože ve školství pracuji celý profesní život. Nejprve jako učitel, později zástupce ředitele a posledních sedm let jako ředitel gymnázia. Přišlo mi přirozené se posunout do pozice/organizace, kdy mohu ovlivnit skrz přípravu ředitelů podmínky ve vzdělávání pro dnešní i budoucí děti.
Učitele naživo znám od začátku a jsem rád, že se nyní mohu zapojit do výzev které přináší ředitelská priorita a pracovat v inspirativním týmu s Misí s velkým M.
Co mi dělá radost?
To i ono. Naše tři děti. Dobrý fotbal v televizi. Sledování dobrých televizních seriálů. Četba. Setkání s inspirativními lidmi a zapojování se do smysluplných projektů s dopadem.
Zkušenosti a vzdělání
2016 - 2022 Ředitel gymnázia Duhovka
2013 - 2015 Programový ředitel sítě škol PORG
2008 - 2013 učitel a zástupce ředitele gymnázium Nový PORG
2006 - 2007 učitel a vychovatel gymnázium Open Gate
2001- 2010 učitel Menza gymnázium
deset let skautský vedoucí
1996 - 2001Přírodovědecká a filozofická fakulta UK, učitelství zeměpisu a dějepisu
2016 - 2018 AMS Administrator's Credential - The Course For Leading Montessori Schools