Strategický rozvoj priority Ředitel

Petr Hopfinger

V Učiteli naživo mám na starosti strategický rozvoj ředitelské větve.

Proč pracuji pro Učitele naživo?

Protože ve školství pracuji celý profesní život. Nejprve jako učitel, později zástupce ředitele a posledních sedm let jako ředitel gymnázia. Přišlo mi přirozené se posunout do pozice/organizace, kdy mohu ovlivnit skrz přípravu ředitelů podmínky ve vzdělávání pro dnešní i budoucí děti.

Učitele naživo znám od začátku a jsem rád, že se nyní mohu zapojit do výzev které přináší ředitelská priorita a pracovat v inspirativním týmu s Misí s velkým M.

Co mi dělá radost?

To i ono. Naše tři děti. Dobrý fotbal v televizi. Sledování dobrých televizních seriálů. Četba. Setkání s inspirativními lidmi a zapojování se do smysluplných projektů s dopadem.

Zkušenosti a vzdělání

2016 - 2022  Ředitel gymnázia Duhovka

2013 - 2015 Programový ředitel sítě škol PORG

2008 - 2013 učitel a zástupce ředitele gymnázium Nový PORG

2006 - 2007 učitel a vychovatel gymnázium Open Gate

2001- 2010  učitel Menza gymnázium

deset let skautský vedoucí

1996 - 2001Přírodovědecká a filozofická fakulta UK, učitelství zeměpisu a dějepisu

2016 - 2018  AMS Administrator's Credential - The Course For Leading Montessori Schools