Chcete se připojit k týmu Učitele naživo?

Koordinátor/ka provozu

Hledáme novou kolegyni nebo kolegu, jejíž/jehož hlavním úkolem bude pečovat o členy provozního týmu a koordinovat jeho činnosti, která/ý bude zároveň pravou rukou ředitele provozu a financí. Rádi bychom našli ambasadora provozu celé organizace, který bude lidsky i pečlivě zastřešovat hladký průběh procesů týkajících se finančních i provozních činností a “spolutvořit” přátelské a funkční zázemí pro všechny kolegy v organizaci.

Proč do toho s námi jít?

  • Vytvořili jsme unikátní akreditovaný výcvik pro budoucí učitele, vyvíjíme podporu pro ředitele a máme ambici být jedním ze spoluhybatelů systémové změny v českém vzdělávání. Věříme v sílu spolupráce, kvalitní vztahy a učící se komunitu. V týmu jsou učitelé s desítkami let praxe, absolventi Harvardu a Oxfordu, progresivní profesoři z veřejných vysokých škol, sociální inovátoři a hodně skautů. Těšíme se podpory řady osobností českého vzdělání i špičkových externích spolupracovníků.

Co potřebujeme

  • zájem o koordinaci a péči o členy provozního týmu
  • příprava podkladů a účast na poradách za tým Provozu
  • komunikační zastřešení provozních činností/procesů do celého týmu, např. komunikace důležitých termínů, provozních milníků, atd.
  • návrhy a aktualizace procesů podporujících finanční a provozní činnosti v organizaci, např. zákonná povinná školení, BOZP/PO prověrky, rezervace místností, nakládání s informacemi v organizaci (GDPR, CRM, Google disky, apod.), atd.
  • nastavení procesu a správa centrálního plánování nákupů, schvalování interních a externích dokladů (např. výkazy práce, hlášenky, smlouvy, objednávky, faktury, atd.)
  • zajištění popularizace stávajících i nových procesů
  • spolupráce s manažery a koordinátory v organizaci a jejich podpora v provozních záležitostech, zodpovídání provozních dotazů
  • komunikace a spolupráce s externími partnery a příprava potřebné smluvní dokumentace, včetně její konzultace s právníkem
  • zajištění funkčního zázemí organizace, včetně prostor a IT, (komunikace s pronajímatelem a správci prostor, úklidovou firmou, poskytovatelem IT podpory, agenda přístupů - klíčů)
  • podpora činnosti obsahových týmů, např. pravidelné schůzky nebo otevřené hodiny, nárazová intenzivní výpomoc v jiných týmech, např. při akreditaci, kompletaci smluv/osobních karet, atd.

Co očekáváme?

  • V první řadě jednoznačný soulad s vizí a hodnotami programu (viz principy projektu)
  • Praxe na manažerské pozici v oblasti Provozu min. 1 rok
  • Zkušenosti s vedením menšího týmu
  • Dobré znalosti MS Office a Google prostředí
  • Férovost a otevřenost
  • Logické myšlení, orientace na detail, pečlivost, systematičnost
  • Schopnost porozumět smluvním a zákonným textům
  • Zdravou asertivitu - např. odvahu přijmout nezbytná opatření, obhajit si je a stát za nimi
  • Nadhled při řízení, smysl pro detail v rámci kontroly a předávání výsledků
  • Schopnost prioritizace, delegace, rozhodnost, schopnost pracovat pod tlakem
  • Profesionalitu a smysl pro etiku
  • Schopnost týmové spolupráce, partnerský a expertní přístup
  • Smysl pro leadership
  • Komunikační, organizační a schopnosti
  • Znalost principů krizového managementu

Co nabízíme

  • Být u změny českého vzdělávacího systému
  • Spolupracovat a spojit síly s dalšími silnými leadery na poli vzdělávání
  • Prostor pro realizaci vlastních nápadů, prostor přispět tím nejlepším ze sebe
  • Prostor hodně se učit a objevovat
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Práci na plný úvazek v Praze
  • Zaměstnání na HPP
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Příspěvek i vyhrazený čas na vzdělávání v pracovní době
  • Týden dovolené navíc
  • Nástup možný ihned

Jak se přihlásit

  • Pošlete svůj životopis a krátký motivační dopis na adresu: nabor@ucitelnazivo.cz.
  • Podklady pro výběrové řízení přijímáme do 31. 1. 2020

Zasláním výše zmíněných pokladů berete na vědomí jejich uchování po dobu trvání výběrového řízení.