Evaluace a analýzy

Barbora Zavadilová

Jsem součástí organizačního týmu výcviku, ve kterém zajišťujeme, aby byl program pro studenty co nejkvalitnější. Přispívám k rozvoji koncepce praxí na školách, koordinuji spolupráci se školami, podporuji studenty během studia, připravuji nábor nových učitelů i studentů, organizuji exkurze na inovativní školy a podílím se na evaluaci výcvikového programu.

Proč pracuji pro Učitele naživo?

Když jsem se zhruba v šestnácti letech po studijním pobytu v zahraničí rozhodla, že bych chtěla měnit české vzdělávání, netušila jsem, do jakých nebezpečných vod se to pouštím. Toto možná naivní, ale zcela nutné odhodlání kultivovat společnost skrze vzdělávání se se mnou vleče dodnes. V Učiteli naživo mohu spolupracovat s dalšími snílky, kteří věci umí dotahovat do zdárného konce. Když se více lidí s podobnou myšlenkou spojí, dokáží velké věci.

Co mi dělá radost?

Realizovat své nápady. Neustále se učit něco nového. Výzvy. Blízkost hor. Cestování do neznáma. Tvůrčí psaní. Jezdecké umění. Dětský smích. Upřímné vztahy a prostředí, kde se k sobě lidé chovají lidsky.

Zkušenosti a vzdělání

Vzdělání

  • Magisterský program MPhil in Education, Globalisation and International Development na University of Cambridge, UK
  • Letní program McDonnell Academy International Leadership Institute na Washington University, USA
  • Bakalářský program Pedagogika – Základy společenských věd na PedF UK
  • Bakalářský program Mezinárodní teritoriální studia na FSV UK

Zkušenosti

  • Výzkumná asistentka na komparativním výzkumu vzdělávání učitelů (Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání, PedF UK)
  • Odborná asistentka v oblasti mentoringu ve vzdělávání učitelů - mezinárodní projekt EFFeCT (Národní institut dalšího vzdělávání)
  • Výzkumná asistentka na experimentálním pedagogickém výzkumu v oboru Mechanism design theory (CERGE-EI, Národohospodářský ústav AV)
  • Asistentka pedagoga na 2. stupni ZŠ (ZŠ Lyčkovo náměstí)
  • Výuka anglického jazyka v rozvojových zemích (Himalayan Spirit Academy, Nepal; HOOP Peru)
  • Stáž v oblasti práce s mládeží a dobrovolnictví (Welthaus Bielefeld, INEX-SDA, Program sociální integrace - Člověk v tísni)
  • Stáž v oblasti managementu (Hamleys)
  • Tvorba pedagogických a cestopisných článků (Řízení školy, EDUin, Rozvojovka, Reportér Magazín, Magnus Magazín)
  • Založení a vedení literárního seskupení Bezejmenná generace, pořádání literárních dílen pro pacienty Psychiatrické nemocnice Bohnice
  • Založení a vedení neziskové organizace Hiporehabilitace Mlýn Mrač